Inlägg: 1463378
Sv: Brynäs-Linköping 30/1-12
rafalski: Kolla in LJ på deras första, makalöst duttande och kommer på mellanhand konstant, sjukt dålig. Var det han som "markerade" senaste målskytten också?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Linköping 30/1-12
sylf: Honken är rätt rejält vilsen på första målet tycker jag,fumlar bort den och står helt paralyserad.
Är ingen målvaktsexpert men tycker att han kanske borde gå ner och täcka av isytor om han inte vet vart pucken är.