Inlägg: 1465321
Sv: A proposito de nada
arnio: Hade han skött det lite smartare hade det kunnat varit så. Skulle nog varit lite mer sossehockey och mindre Real Brynäs...
I stället för nytänkande blev det en handbok i "Hur man inte hanterar en stor trupp"..:)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Enligt Brooklyn Tigers ordförande har han varit i kontakt med Dackell o han garanterar spel efter uppehållet. SKÖNT!
+ 2