Inlägg: 1465920
Sv: A proposito de nada
Till nästa säsong skulle det vara skitkul om Brooklyn Tigers, Brynäs Stockholm och BSKV kunde anordna en riktig inavsionsresa till Göteborg, sådana saker görs alltför lite tycker jag. Jag ska prata med Mathias o Roger så får vi se om det finns något intresse för ett sådant evenemang.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues:
Frölunda redan i slutspelet kanske?
Trevliga minnen från förra gången med Boork i Gothia Tower !
Frölunda redan i slutspelet kanske?
Trevliga minnen från förra gången med Boork i Gothia Tower !
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Hade varit riktigt grymt , skulle även vara skoj att dra ihop ett gött gäng till utematchen i gävle nästa säsong också!
Redigerad kommentar
+ 1