Inlägg: 1465924
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Nä men det gör inget varför dom har planerat att spela den matchen mot just Timrå är obegripligt för mig, Leksand hade varit fint men dom får nog svårt att gå upp i år också:-)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
foppa78: Blir intressant o se vilka vi kommer möta om Timrå inte håller sig kvar. Djurgården?
Sv: A proposito de nada
foppa78: Hade varit kul med AIK eller Djurgården, tyvärr så blir det ju nästan alltid bråk när dom är på besök, vilket är jävligt synd då båda Stockholmslagen drar mycket folk när de kommer på besök.