Inlägg: 1466033
Sv: A proposito de nada
En av få gånger Brynäs haft en klack värd namnet var mot Västerås borta, i Kvalserien, ja det kallar jag klack!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Ja jösses, det var en klack som hette duga. Får fortfarande ståpäls när jag tänker på det helt sjuka draget. Häftigast var det precis innan match och givetvis när segern var bärgad.
+ 1