Inlägg: 1466113
Sv: A proposito de nada
HappyX3: Jocke gjorde faktiskt mål i fjolårets slutspel så mål har han gjort på Elit nivå. Håller med dig om att han borde spelats in i en annan kedja tidigare men nu lär han inte få spela så mycket mer denna säsong tyvärr.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
APORNA OCH RÅTTORNA VILL BOJKOTTA.
Skönt då slipper de bråk i Globen då :-)
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden: Man måste förtjäna bättre omgivning och mer speltid. Typ Wännström har spelat till sig sina chanser i bra omgivning, det har inte Rhodin gjort. Jag tycker snarare att det är dags att spela in Lindholm istället för Rhodin i fjärdekedjan. Rhodin har inte tagit chansen.
Redigerad kommentar