Inlägg: 1466138
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Ja, det händer att Löf gör helt okej matcher, oftast när han spelar tillsammans med Ekholm och den sistnämnde har såna där toppmatcher där han dominerar totalt, men han håller inte sett över tid. För att han ska vara värd att ha kvar måste han vara bättre än duktiga allsvenska spelare som går att värva (typ Andersén och Sundqvist när de kom). Det är han inte. Samma sak med Rhodin, en spelare som Ollas är ju mycket bättre än honom. Och det finns fler duktiga killar i J20...
Där har vi förmodligen en bra "mellanback" framöver, en sån där som inte är tillräckligt bra för att försvinna på rotmos men tillräckligt bra för att bli en stabil kugge i laget framöver.