Inlägg: 1466143
Sv: A proposito de nada
Huge: Jag har haft tålamod med Löf. Han har ju för fan spelat 100 A-lagsmatcher =)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Min poäng är väl mer att det kan vara bra att ha en säker och lugn back av vattenbärartyp, som väl de flesta lag ändå har.
Om man nu inte skiter pengar och har råd att ha toppbackar på samtliga positioner. Dessutom bra att han är skolad i Brynäs (nåja, IK Huge om vi ska vara nogräknade...) ;-)
Om man nu inte skiter pengar och har råd att ha toppbackar på samtliga positioner. Dessutom bra att han är skolad i Brynäs (nåja, IK Huge om vi ska vara nogräknade...) ;-)
Redigerad kommentar
+ 1