Inlägg: 1466983
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Bissett_19:Var hittar man den artiklen om det HGK säger...?
Länka gärna..
+ 1
Sv: Silly season 2012/2013
Bissett_19: Vi får hoppas Karlssons ord blir verklighet då. Jag tror honom när "de bra" värvningarna skrivit på och finns på plats.
Sv: Silly season 2012/2013
Bissett_19: Det borde gå att fixa en betydligt bättre backuppsättning. Om man skaffar sig det behöver man inte ha lika bra forwards för att få ett lika bra lag.
HGK säger i dagens GD att Brynäs kommer ha ett minst lika bra lag de kommande säsongerna och att det nu finns ekonomiska muskler till att värva.
Så sitt still i båten och njut av dagens Brynäs istället för att oroa dej för vad som skall komma...