Inlägg: 1467501
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Zzz: Som sagt, förra säsongen så var Luleås spel mycket roligare, inte alls lika analt som det är nu.
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
70 Rodrigues:
Men det är exakt samma spelsystem som dom spelar denna säsong,jag ser absolut ingen skillnad.
Men det är exakt samma spelsystem som dom spelar denna säsong,jag ser absolut ingen skillnad.