Inlägg: 1467756
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Jajjen: Färjestad tog 1,54 poäng i snitt under NCs ledning och ligger nu på 1,33 poäng i snitt under den nye (vad han nu heter) tränarens ledning.
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Brynäs det bättre spelande laget.
Domaren - REN JÄVLA SKANDAL...Byt jobb,det är ju fan parodi
Färjestad BK - Ett gäng värmlänningar som mentalt aldrig blev mer än 14.
Gå in och vänd nu för fan gubbar
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
arnio:
Tror det blir jobbigt i kväll med många borta och Färjestag borde vara taggade. Hjärnan säger förlust men hjärtat tror på vinst.
Tror det blir jobbigt i kväll med många borta och Färjestag borde vara taggade. Hjärnan säger förlust men hjärtat tror på vinst.