Inlägg: 1467789
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
70 Rodrigues:Fy fan rent ut sagt, vilka jävla pajasdomare. Rönnmark är sämst. Tydligen får FBK den hjälp de behöver.
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Zappaholic: Domarna viker alltid ner sig i Karlstad, bedrövligt!!
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Zappaholic:
Att döma bort målet var skandal. Utvisningen OK.
Att döma bort målet var skandal. Utvisningen OK.