Inlägg: 1467839
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Zappaholic: Ja, vill också ha asen i kvarten. Inget vore skönare än att slå ut svinen!
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Finns inget vidrigare jävla lag man kan hata mer än dessa idioter.
Självgoda idioter med en jävla röta!
Självgoda idioter med en jävla röta!
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Är mest orolig för att värmlandssvinen är ute efter att skada brynässpelare. Som dom gjorde i senaste slutspelet. I Karlstad kan dom ju göra vad dom vill utan att domarna bryr sej.
Aids, Färjestad, al Qaida.