Inlägg: 1467887
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
PP:et klickar, men får vi nästa mål i hyfsad tid vinner vi. Trots Rönnmark..(igen..vilket jävla skämt till domare )
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Davey_22:Bara Lavander som gör skitjobbet i våra PPen, resten åker och bollar gris.
Stick in näsan i skiten och rör om lite förfan!!!
Visa slutspelskänslor och kör över banjo föreningen NU.