Inlägg: 1467920
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
sylf:Du skrev att du ville att vi skulle möta bögarna...:-)...antar att du menade FBK och de vill jag inte riskera att möta. De är redo för slutspel...Är vi det? ( retorisk fråga)
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Tommy: Visst ja, så var det! Är vi redo för slutspel? Fan vet hur det ligger till med den saken. Övriga lag börjar tagga upp och spela tufft, vi måste hänga med där annars är vi rökta.