Inlägg: 1467997
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Shit då....3-0 är ju svårt att leda med, men 4-0...hmm....tufft läge nu att vända...
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Tommy:Idoiten i studion säger tidigare i matchen att man Alltid har ansvar för sin klubba när FBK spelaren får Larssons i skallen efter dennas skott.
Sen när tomtefan rappar Svedberg i skallen så kallar han det för otur.
Tack för att vi slipper en 0 i mål protokollet ivf.
Nu vill jag se:
En Open ice av Larsson på Frökengren
En överkörning av Flickan Wallin av Elias.
Då kvittar 4-1 torsken idag.