Inlägg: 1468011
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Zappaholic: Bortdömda mål hör till och jag vägrar tro att det blir ett sådant jävla energitapp, det står ju inte 3-0 när vi gör målet och nästan hela matchen återstod ju.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
70 Rodrigues: Men de gör 2-0 efter en solklar tripping på Ekholm. Klart det stjäl energi.
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
70 Rodrigues: Fbk's 2-0 föregås också av en grov domartabbe.
Solklar tripping...vilket Ekholm demonstrerade med en applåd för domaren. Konstigt att han slapp en 10a där..troligen för att domaren kände sitt misstag.
Redigerad kommentar