Inlägg: 1468032
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Spelar ingen roll att vi torskar idag. Vi är ett bättre lag än Idioterna i år. Slutspelet kommer att avgöras av formtoppar, skador och flax. Det lag som slår ut Brynäs ska ha allt på sin sida. FBK kan inte ha sån tur över 7 matcher. Jag KRÄVER att Brynäs väljer Idioterna i kvarten.
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Davey_22: Precis, jag skrev också att jag vägrar tro att de ska tappa så jävla mycket energi med så mycket kvar av matchen, men precis som du skriver, avsluten är bedrövliga.
70 Rodrigues: Fast jag tycker vi fortsätter skapa långt in i matchen,dock med jäkligt dåliga avslut..och när 3-0 kommer, då tycker jag man ser att energin sjunker.