Inlägg: 1468044
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
sylf: Frölunda och HV snart ikapp nu. Troligt att de är förbi om en eller annan omgång. Hoppas i alla fall Brynäs mött Färjestad för sista gången den här vintern. Vill inte vara med om att de ryker mot dem ännu en gång i ett slutspel. Fast å andra sidan tror ju jag att det tar stopp mot alla andra lag också i kvarten.
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Jävla skitmatch ikväll värdelösa avslut och patetiska Domare varför ringer inte idiot jäveln, då hade det stått 1-1 och matchen hade sett totalt annorlunda ut!
Jag avskyr att förlora men att förlora mot dansbandsdräggen tar tar det till ytterligare en nivå FAN!!!!!