Inlägg: 1468052
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Davey_22:
AIK är ett av dom lagen som jag helst inte skulle vilja möta i en kvart,dom har ett tungt,jobbigt lag som kan tugga sönder vilket lag som helst,samt Sveriges i särklass bästa målvakt.Växjö vore ju mumma,då blir det semi.
Modo känns också som en bra lottning,sen vete fan.
Får vi Frölunda eller Luleå tror jag på ridå...
AIK är ett av dom lagen som jag helst inte skulle vilja möta i en kvart,dom har ett tungt,jobbigt lag som kan tugga sönder vilket lag som helst,samt Sveriges i särklass bästa målvakt.Växjö vore ju mumma,då blir det semi.
Modo känns också som en bra lottning,sen vete fan.
Får vi Frölunda eller Luleå tror jag på ridå...
sylf: Håller med om att top 2 skulle kännas som en helt annan sak än 3a eller 4a.
Modo,AIK,Växjö har chansen på slutspel..Nåt av de lagen känns minst jobbiga.