Inlägg: 1471110
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden: Man tar sig inte förbi kvarten med enbart tre bra spelare.. Modo är ett respass. vi lär dock inte få den möjligheten
Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden: Om Ritola avgöra en match så är det ingen MODOit som jublar, åtminstone inte hittils denna säsong.
Men en sak som är er nackdel i slutspelet. Det tillåts hårdare spel och det ger färre PP, vilket varit en av era styrkor.
Redigerad kommentar
Okej verkar bara jag som är emot att möta Modo här ;)
Det jag fruktar med Modo är att vi haft svårt mot dom genom åren och deras förstakedja med Skröder-Danielsson-Sundström.
Dom har också många spelare som kan tända till i slutspel och avgöra matcher som dom jag har nämnt + Schremp,Ritola och en hyfsat stabil målvakt i Tellqvist.