Inlägg: 1471194
Sv: A proposito de nada
arnio: Du får välja hur du vill använda ordet respass... jag menade ett respass mot semin.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88:
Ärligt talat, Brynäs har ett ruggigt bra pp. Vad mer? Modo hade ett grymt pp ifjol, det gick ju sådär. Det räcker inte, spec inte i ett slutspel. Sen tror jag som jag sagt tidigare att det blir tufft för Järnkrok och Silverberg i ett slutspel när det blir tuffare spel. Men tanke på hur mycket dom ligger nu, hur ska det då gå i slutspelet? Dom kommer bli griniga och tappa fokus.
+ 1