Inlägg: 1471200
Sv: A proposito de nada
Bissett_19: Alfas man resonera så kan man ju även säga att i Brynäs fall är det ett PP att hålla reda på och inte så mkt mer;-) Eller hur?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Monno:
Jo men så är det,vi är beroende av vårat PP helt klart.
Ingen har löst det ännu efter 52 omgångar;)
Och skulle det nu bli Brynäs-Modo,så får nog tuffa Ulf plugga BP,för det känns som matcherna vi haft mot er i Gävle att vi varit närmre 30-40 procent i effektivitet i powerplay.
Vore kul med Modo,men som sagt jag tror ni blir valda först.
Jo men så är det,vi är beroende av vårat PP helt klart.
Ingen har löst det ännu efter 52 omgångar;)
Och skulle det nu bli Brynäs-Modo,så får nog tuffa Ulf plugga BP,för det känns som matcherna vi haft mot er i Gävle att vi varit närmre 30-40 procent i effektivitet i powerplay.
Vore kul med Modo,men som sagt jag tror ni blir valda först.