Inlägg: 1471207
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
arnio:
Som ständig sekreterare i svenska akademien;) går jag in och säger. "Låt Gurra använda respass som han vill. Man kan ju faktiskt använda ordet i formen "res-pass" om man vill, vilket man kan om man vill tolka som en friresa till semin"
Som ständig sekreterare i svenska akademien;) går jag in och säger. "Låt Gurra använda respass som han vill. Man kan ju faktiskt använda ordet i formen "res-pass" om man vill, vilket man kan om man vill tolka som en friresa till semin"
Gurra88: "Vad fan är ditt problem?"
Mitt problem är att du önskar respass i kvarten. Är du inte brynäsare? Shame on you