Inlägg: 1471389
Sv: Brynäs IF-AIK 28/2-12
70 Rodrigues: Det beror på att Brynäs är usla, saknar totalt ödmjukhet inför uppgiften!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 28/2-12
sylf: Ser du ens matchen??? Det har jag svårt att tro när du skriver att de är usla. Fasth är grym ikväll, annars hade vi ledat med ett par mål.
+ 1
Sv: Brynäs IF-AIK 28/2-12
sylf: Där gick väl den matchen. Det blir ingen topp 4-plats. Och slutspelat för säsongen lär det vara nån gång mellan den 18-23 mars...