Inlägg: 1471807
Sv: A proposito de nada
arnio: Men du tänk lite. Köper du som vissa gör en tröja för 500kr så blir det ju som att 10 personer handlat för 50 kr var.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden: Dessutom, Brynäs tar för dåligt betalt för sina tröjor. Minst 100 kr mindre än vad konkurrenterna tar.
Säg 650 per tröja och sälj dom för 1200 med lagets autografer på.
Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden: 50*10*500= 250000 tröjor det tror jag inte.
Skämt och sido så så handlar det säkert om minst 50 spänn per match för jag tänkte inte på ölen, lördagsmatcherna säljer en himla massa pils...du har säkert rätt
+ 1