Inlägg: 1471825
Sv: A proposito de nada
Fy fan så irriterad jag blev när jag läste Gävletidningarna på nätet; Brynäs har förlorat mot AIK på hemmaplan(!) när man siktar på serieseger och tidningarna är nöjda! Vad i helvete är det för granskning/journalistik? Nej, fy fan vilket jävla lallande (för att använda en annan skribents favorituttryck). Usch!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Vad pratar du om? Stisse tyckte ju laget gjorde en blek insats ju. Han avfärdade TJ:s nöjdhet med att det var ett spel typ..,
Undrar lite löst vad du läser för "gävletidningar"?
Gästrikemagasinet?
Undrar lite löst vad du läser för "gävletidningar"?
Gästrikemagasinet?
+ 1