Inlägg: 1478426
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
God morgon Brynäsgubbar. Vet inte hur det är med er men jag har sovit synnerligen gott inatt :-) I morgon tar vi lallar Kenta o hans kärringar av bara farten, har en känsla av att vi får se en härlig show av Silfverberg-Järnkrok-Wännström, tips 2-3 :-)
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
tobhund:
Den gamla ramsan: "Alla heter Glenn i Göteborg" får nu
bytas ut mot: "Alla heter Gnell i Göteborg".
+ 5
God morgon alla Brynäsare!
En liten gåta, vem e det?
Gnell, gnell, gnell, gnell, gnell,gnell, gnell, gnell, gnell, gnell, gnell, gnell, gnell etc....
En ledtråd: Tunnhårig, patetisk 08-a som ingen längre tar på allvar.