Inlägg: 1478985
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
Bissett_19: Jag såg Dackells krock på ganska nära håll. Det lät alltid JÄVLIGT konstigt att han skulle vara tillbaka redan idag.
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
Bissett_19: Jag hoppas innerligt att Honken står ikväll. Hans rutin och lugn där bak är viktig. Svedberg kan spela riktigt bra men han kan även vara urdålig.
Honken ska stå om han är frisk, han är inne i matchserien och har ju spelat fantastiskt bra.
Redigerad kommentar
Nä man vet aldrig,det enda man vet är att Dackell inte spelar iom att han inte står uppsatt på laguppställningen.