Inlägg: 1481503
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
Zappaholic:
Nu blir det eufori eller mardröm i Semin.
Kan inte föreställa mig hur underbart det skulle vara att slå ut äckel-dansbandet...
Men samtidigt är det det värsta som finns att få stryk av Äckel-dansbandet...
lu93rowa: Hejdå...Fiskrens orkade inte, så enkelt är det. Ta det som en man, eller kvinna för den delen.
Du gör bara bort dig här.