Inlägg: 1481585
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
Horace76c: Ja, Dacke bidrog idag. Han bidrog på ett lite udda sätt bara, att få stryk. Men vafan, alla sätt att bidra är välkommna! ;)
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
MarcusElving: Hmm ja..Dacke borde bara haft en 2a.
Han är ju inte aktiv alls. Men hoppas Lasu är nöjd...han slog ner en kille som inte slogs och spräckte en viktig kedja för sitt lag.