Inlägg: 1481636
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
MarcusElving:"
Vi får inte glömma att ge Tommy Jonsson cred som vågade i slutet av tredje perioden. Han vågade plocka Svedberg med 2 minuter kvar och vi lyckades trycka in kvitteringen i 6 mot 4."
Tycker även han ska ha beröm för coachningen under Jonssons utv, matchade konsekvent samma två fyror som gjorde ett perfekt bp.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
SH:
Grattis.. Det kommer från hjärtat av en leking. Slå ut äcklena från Karlstad nu!
+ 5