Inlägg: 1481660
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
Zzz: ironiskt nog var det Brynäs som förra året fick FBK att framstå som primadonnor, dessutom har Ekholm nu gått ut och sagt att det kommer bli fight och Brynäs kommer spela tufft. Inte Hollywood snack direkt.
Eftersnacket behandlade lika mycket Dackell vs Lasu och den horribla bedömningen där. Brynäs fick knappast några fördelar där.
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
Zzz:
Även om det är en otroligt ful grej så är det inget klubben ska gå ut i media och ta avstånd ifrån tycker jag.
Det är en sak om det är Bertuzzi/Ekman tilltag som utförs, då tycker jag man ska gå ut i media och fördöma.
Men en filmning, oavsett hur grotesk den är tycker jag man ska låta Calle skämmas för själv...
Även om det är en otroligt ful grej så är det inget klubben ska gå ut i media och ta avstånd ifrån tycker jag.
Det är en sak om det är Bertuzzi/Ekman tilltag som utförs, då tycker jag man ska gå ut i media och fördöma.
Men en filmning, oavsett hur grotesk den är tycker jag man ska låta Calle skämmas för själv...
Redigerad kommentar