Inlägg: 1484863
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Tommy: Nej, absolut inte jag heller. Bara det inte går åt helsicke på fredag nu istället. Skulle inte förvåna mej...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Vill ge cred till Ollas, fan vilken lirare. Han blir bättre och bättre för varje match.
Ekholm tror jag blir kvar i Brynäs nästa säsong, med hans spelstil överlever han aldrig i NHL/AHL.
Vilken målvakt vi hade ikväll....
Hansen har fått mycket skit men jag tycker han var riktigt bra idag och
till sist "Grävligen" Granström, fan man bara måste älska honom.
Larsson,Silfver & Järnkrok är ju alltid bra så lite mer cred till de andra.
Forza Brynäs
+ 2