Inlägg: 1485080
Sv: Silly season 2012/2013
arnio: Nu har ju Nordqvist inget kontrakt och det jag menade var att ha 3st relativt klena centrar kanske inte är optimalt. Sen har ju alla tre även offensiv läggning. Så Sundlöv kanske har tänkt till där. Hoppas nu bara att Järnkrok stannar.
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Känns som att Stephen Dixon efter en riktigt bra säsong i Finland borde och kan vara en vass förstärkning som en andre center?!
Eller är han under ett svårt kontrakt så det kanske inte går?