Inlägg: 1485181
Sv: Silly season 2012/2013
70 Rodrigues: Rensfeldt bortprioriterades av Brynäs. Man gjorde helt enkelt inte plats för honom. Innan säsongen skrev jag att man borde ha satsat på Rensfeldt och skeppat iväg Rohdin till allsvenskan, jag har fortfarande den åsikten.
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Peja: Nu är ju som tur är Czarnecki borta. ska bli väldigt intressant o se vad Sundlöv kan åstadkomma i värvningsväg, det blir fan inte lätt!!