Inlägg: 1485205
Sv: Silly season 2012/2013
sylf: Innan säsong och utan skador platsade inte Wännström och Rohdin var väll ännu längre från en start plats. Även om jag gärna hade sett Rensfeldt i laget nu tror jag han tog rätt beslut med det han visste då.
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Intressant att silly season börjar ta fart! Är själv öppen till både Thuresson och Enterfeldt.
+ 1