Inlägg: 1485527
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Zzz:
Stort gjort av fbk ledningen att inte skydda sånt här och inte överklagar.. Bra att dom ser allvaret i det här och att Rundqvist är nöjd med domen. Bra.
Sv: Silly season 2012/2013
Zzz: Kan tänka mig att nämnden tagit hänsyn till att 4 matchers avstängning under ett slutspel är mer kännbart än 4 matcher i grundserien, om man nu ska jämföra med det straff Bertilsson fick.
Graden av ev skada inverkar säkert också till viss del.
Så jag tycker rent spontant och sammantaget att domen ändå känns bra avvägd i jämförelse med andra domar i liknande fall.
Även om man gott kunde ha plussat på med ytterligare 1 match för att inte ge Hyvönen möjlighet att återkomma i spel under semin.
Sv: Silly season 2012/2013
Zzz: skulle det alltså gå till en sjunde avgörande i eran semi så får alltså Hyvönen spelade den matchen, fan skandal. han skulle varit avstäng hela kvarten dvs 5+2 matcher. Idioti!
Sv: Silly season 2012/2013
Zzz:
Bertilsson fick ett par matcher extra för att ambulansen kom in på isen,det är jag helt övertygad om.Nämnden brukar funka så.
Bertilsson fick ett par matcher extra för att ambulansen kom in på isen,det är jag helt övertygad om.Nämnden brukar funka så.
Redigerad kommentar