Inlägg: 1486729
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Zappaholic: "För övrigt ska Huge hålla sig borta från forumet under match, och inte dyka upp och jinxa och trixa :-)"
Fan, jag har ju jinxat tidigare och det har funkat, så gambla inte nu...
Ligger som vanligt lågt och återkommer när allt är klappat och klart.
Ska vi säga 1-3 och Järnkrok avgör i tom kasse? ;-)
Fan, jag har ju jinxat tidigare och det har funkat, så gambla inte nu...
Ligger som vanligt lågt och återkommer när allt är klappat och klart.
Ska vi säga 1-3 och Järnkrok avgör i tom kasse? ;-)
Varför i helvete är jag inte nervös??
Jag borde ligga i fosterställning och knapra magmedicin nu.
För övrigt ska Huge hålla sig borta från forumet under match, och inte dyka upp och jinxa och trixa :-)