Inlägg: 1487791
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Huge: det känns skönt att man har trott på det här laget hela säsongen
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
arnio: Tvungen att skriva det två gånger för att övertyga dig själv? :-)
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
arnio: Fy fan vad trött jag börjar bli på Wikegård. FBK är bäst på ALLT, han kan inte ens ge beröm åt vårt anfallsspel när vi lekte med dem i fem minuter...
Patetiskt...jävla gnällkärring.