Inlägg: 1487954
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: Jag är så jävla stolt över detta lag jag finner inga mer ord
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
foppa78: Jag älskar vårt Brynäs, jag älskar er allihopa..det här är så underbart..vilka känslor, nu är man lycklig..
Kärlek, Brynäs, Kamratkompaniet!
Kärlek, Brynäs, Kamratkompaniet!
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Jaha, då är det bara o ta kryckorna och hoppa ner till Resteamet och beställa tågbiljetter upp till Stockholm, nu ska Tony titta på lite FINALHOCKEY :-)
+ 2
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
foppa78: jag är också riktigt stolt över grabbarna, så himla härligt. Svedberg är för mig slutspelets utropstecken otroligt
+ 2