Inlägg: 1488918
Sv: Silly season 2012/2013
70 Rodrigues: Fan, jag kan inte hålla på AIK, det går inte! Det är som att hålla på ManU, Chelsea eller Leksand!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
sylf:
Jag håller med,det går fan inte att sitta och hålla på Gnaget.
Konstaterar bara att det blir en sjunde match som Skellefteå kommer att vinna(tror och hoppas jag).
Jag håller med,det går fan inte att sitta och hålla på Gnaget.
Konstaterar bara att det blir en sjunde match som Skellefteå kommer att vinna(tror och hoppas jag).