Inlägg: 1489031
Sv: A proposito de nada
Huge: Håller med dig och hoppas verkligen att det går riktigt bra i finalspelet oavsett vilket AIK ni möter. Inom parates kan sägas att roligast hade varit om ni fick klå upp stockholmarna, men nu blir det nog inte så.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Dunc: Tack för stöttningen. Tror att SAIK kör över AIK däruppe, bara Fasth som kan rädda gnagarna i morrn, som det känns efter att ha sett gårdagens match.
Men sjunda och avgörande är sjunde och avgörande, som tysken sa.
Allt kan hända... :-)
Grattis till nu förnyat ES-kontrakt förresten.
Inget snack om saken, ni var bäst när det gällde.
Men sjunda och avgörande är sjunde och avgörande, som tysken sa.
Allt kan hända... :-)
Grattis till nu förnyat ES-kontrakt förresten.
Inget snack om saken, ni var bäst när det gällde.