Inlägg: 1489936
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Tväst: Du kan försöka, men du kan inte eftersom du är partisk. Om du tror att du kan vara objektiv i ett fall där du är partisk så är du otroligt naiv.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Wayne Gresky:Du är ju precis lika opartisk själv. Du har ju liksom redan bestämt dig.
Så hur många minuter har Brynäs fått för fiilmning den här säsongen?
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
SM-final 1 imorgon, någon som tycker att det är värt att diskutera?
Eller ska vi fortsätta tjafsa om skitsaker?
Redigerad kommentar
+ 1