Inlägg: 1490808
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Horace76c: Jo, de måste flytta pucken snabbare och det kanske då behövs 2 spelare vid blå linjen istället. Ibland gäller det att anpassa sig efter motståndets karaktär eller byta strategi, allt för att försämra villkoren för motståndarna.
Nu får vi hoppas att besökarna i Läkerolen gör sitt imorgon. Sömniga skelleftehamnare gav inget vidare intryck. Nu får vi chansen att visa hockeysverige vad publiktryck innebär.
"Vad har hänt med pp:t? Vi är väl sämst ut slutspelet i den spelformen helt plötsligt..."
PP't har varit under all kritkt under slutspelet, men igår får jag säga att det var bra ändå med tanke på att PP-motorn var hemma och var sjuk.
Sen tyckte jag att SAIK var jääkligt aggressiva i sin box (kommer passa Ironhook som handsken..många som kommer gå bort sig mot honom på det sättet:))