Inlägg: 1490838
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Zzz:
"Hank the tank" skulle vara en bra ersättare för Granis,det är två likadana spelartyper.
Skulle Granis bli kvar,säger jag nej tack.
"Hank the tank" skulle vara en bra ersättare för Granis,det är två likadana spelartyper.
Skulle Granis bli kvar,säger jag nej tack.
Sv: Silly season 2012/2013
Zzz: Vill verkligen inte ha Eriksson i mitt lag nästa säsong. Djurgårdskille dessutom.
Enligt Moras sportchef är Henrik Eriksson på glid till elitserien, jag skulle inte tacka nej till honom i Brynäs!