Inlägg: 1490842
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Zzz:
Verkligen,gillar dessa rader;)
"Brynäs var fem gånger så bra som Modo,och tre gånger så bra som AIK"
Och då finns det rätt mycket att hämta från vårat spel tills i morgon.
Verkligen,gillar dessa rader;)
"Brynäs var fem gånger så bra som Modo,och tre gånger så bra som AIK"
Och då finns det rätt mycket att hämta från vårat spel tills i morgon.
Sv: Silly season 2012/2013
Självklart måste Rohdin spela mer än vad han gör i Brynäs gör att kunna utvecklas ytterligare. Kolla bara på utvecklingen hos såna som Gynge och Enterfeldt efter några år i Allsvenskan. En lösning skulle kunna vara att förlänga med Rohdin och till en början låna ut till allsvensk klubb.
tobhund: Misstag av Lauritzen att förlänga pga skadan? Nej, inte om han såg till att skriva på för en annan klubb istället...
arnio: Ja, det kommer att bli åtminstone en "bomb" som lämnar men det är inte lika känsligt nu när pengar finns till ersättare.
tobhund: Misstag av Lauritzen att förlänga pga skadan? Nej, inte om han såg till att skriva på för en annan klubb istället...
arnio: Ja, det kommer att bli åtminstone en "bomb" som lämnar men det är inte lika känsligt nu när pengar finns till ersättare.
Redigerad kommentar
Bissett_19: Fast det skulle inte vara fel med två sådanna krigare. Men vi får se hur det blir med Granström först. Det skulle kännas förjävligt att se honom i Färjestad.
Gillar blogginlägget från Savonen & Ekström på Norran. Jag tycker fortfarande att det känns overkligt att få läsa sånt om Brynäs.
Redigerad kommentar