Inlägg: 1490850
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Huge: Thelin, Molin och TJ har alla uttalat sig positivt om Rohdin. Men de har också varit tydliga i att det där lilla extra saknats.
I princip exakt samma sak kan sägas om Löf. Han har inte heller nått ända fram förrän nu.
Rohdin har varit än av de bättre under slutspelet, kan nämna ett handfull spelare (Lavander, Johansson t.ex.) som inte varit lika bra.
+ 1
Vi har ju ex ett gäng mkt lovande junisar som trycker på underifrån och alla kan inte få plats. Kan mkt väl tänka mig att man sett ungefär samma utvecklingstendenser och kvaliteter hos Rohdin som man gjorde hos Alcén och Sandin. Ingen tycker väl idag att Sundlöv gjorde fel i de fallen, så innan man börjar att skrika på misstag att släppa Rohdin så kanske man bör analysera saken lite grundligare än att bara se på vad han gjort i en match mot SAIK, typ...