Inlägg: 1491133
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Zzz: Håller med om Malmö. Vem fan hade inte tackat nej om Stenbeck istället hade varit brynäsare och öppnat sin kassakista för Sundlöv?
Inte Stnebecks fel att det gått snett och det får supportrarna nu sota för.
Klart att klubben till viss del får skylla sig själv när man verkar ha prioriterat fel och kanske borde ha scoutat ordentligt på ledarsidan i första hand, innan man går ut och handlar spelare.
Jag menar, för Stenbecks miljoner borde väl nån ansvarig ha kunnat hitta ett bra ledarteam på isen?
Känns som att man börjat bygga huset i fel ände och startat med taket och helt glömt bort grunden...
Inte Stnebecks fel att det gått snett och det får supportrarna nu sota för.
Klart att klubben till viss del får skylla sig själv när man verkar ha prioriterat fel och kanske borde ha scoutat ordentligt på ledarsidan i första hand, innan man går ut och handlar spelare.
Jag menar, för Stenbecks miljoner borde väl nån ansvarig ha kunnat hitta ett bra ledarteam på isen?
Känns som att man börjat bygga huset i fel ände och startat med taket och helt glömt bort grunden...
Redigerad kommentar