Inlägg: 1491627
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zzz: Ramlade Bertilsson ens mot båsdörren/karmen? Såg mer ut som att han slog i isen eller vred sitt ena knä.
Förhoppningsvis är iaf Löf tillbaka, tyckte att han satt med en ispåse i båset och det tyder kanske mer på nån lårkaka el mjukdelsskada.
Osäkrare med Bertilsson, tungt avbräck om han blir borta. Tur att LJ kliver in och gör det riktigt bra.
Förhoppningsvis är iaf Löf tillbaka, tyckte att han satt med en ispåse i båset och det tyder kanske mer på nån lårkaka el mjukdelsskada.
Osäkrare med Bertilsson, tungt avbräck om han blir borta. Tur att LJ kliver in och gör det riktigt bra.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zzz: Nej, det var inte meningen av Hadelöv. Olyckligt när det händer ändå.
Carlsson får kliva in och spela rejält.
Carlsson får kliva in och spela rejält.
Anders Berg: Är det något besked lämnat om Bertílsson och Löf? Såg ut som om Bertilsson slog axeln ur led men det var svårt att se för jag var skogstokig. Men med lite distans så inser jag att det inte var meningen av Hadelöv.